WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Pegasus"
Bonus atlı "Pegasus" eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. ■İçerik Bonus Mount "Pegasus" ■Nasıl kullanılır "Party" - "Form Team" seçerek atlıları kamptan değiştirebilirsiniz.