WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Wang Yi
Wang Yi için bonus kostümler eklenecektir. Tümüyle yeni tarzda savaşmanın tadını çıkarın. "Wang Yi" için Bonus Kostümler ■Nasıl kullanılır "Party" - "Select Costume" seçerek kostümleri kamptan değiştirebilirsiniz.