WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 9
Yeni sahneler, Select Battlefield altında seçim için kullanıma hazır olacaktır. Bir oyun-içi müzik parçası da dahildir. *Yeni sahneler:: 'Minamoto vs Taira' 'Journey Impeded' 'Gyūki's Chance' 'Precious Treasure' 'The Value of Experience' *Ek müzik: 1 ek müzik parçası olacaktır.