WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 6
Yeni sahneler, Select Battlefield altında seçim için kullanıma hazır olacaktır. Oyun-içi müzik parçaları da dahildir. *Yenl sahneler: ''The Rise of Kiyomori 1' 'The Rise of Kiyomori 2' 'Defense of Itsukushima' 'Monkey Hunt' 'Speed is of the Essence' *Ek müzik: 9 ek parça kullanılabilecektir.