WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 5
Yeni sahneler, Select Battlefield altında seçim için kullanıma hazır olacaktır. Oyun-içi müzik parçaları da dahildir. *Yenl sahneler: 'Mystic Love' 'Reclusive Beauty' 'Champions' Challenge' 'Zhong Hui's Pride' 'Party Planners' *Ek müzik: 9 ek parça kullanılabilecektir..