Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest of Sigmar
Victor Saltzpyre için yeni bir kariyer Sigmar'ın Savaşçı Rahibi, kutsal amaçla yakın dövüşe girerek kötülüğün tüm biçimleriyle savaşır. Bir Savaşçı Rahip olarak Saltzpyre, darbelerini kuvvetlendirmek ve kendini zararlardan korumak için inancından faydalanır. Sağlam çekiçler kullanarak ya da onları bir kitap veya kalkanla birleştirerek, yoldaşlarına ilham vermesi ve düşmanlarına korku salması için ilahi kudrete başvurur. Kafirleri yeni benzersiz silah türleri ile cezalandır: Hükümveren Büyük Çekiç ve Kafatası Ayırıcı Çekiç ve Kutsanmış Kitap. Kafatası Ayırıcı Çekiç silah kombinasyonlarıyla savaş taktiklerini geliştir: Sigmar'ın İhtişamını çağırmak için Kutsanmış Kitap ile birlikte kullan. Kusursuz bir saldırı ve savunma dengesi için bir kalkanla birleştir. Büyük kıyım için ikili Kafatası Ayırıcı Çekici çift elle kullan. Kanlı kefareti uygulamak üzere eline bir kalkan ve gürz al. Savaşçı Rahip'in eşsiz yeni yetenek ağacıyla Sigmar'ın kutsamalarını al. Pactsworn'u cezalandırmak veya müttefiklerinizi yeni eşsiz becerilerle güçlendirmek için ilahi gücü serbest bırak. Özel bir karakter skini ve yeni repliklerle cübbeler ve zırhlar kuşan. Sigmar'ın Savaşçı Rahibinin görünümünü, yeni kozmetik öğelerle değiştir. Kozmetik öğeler şunları içerir: 1 Yeni Karakter Skini 1 Yeni Karakter Skini Renk Değişimi 5 Yeni Şapka 5 Yeni Kafatası Ayırıcı Çekiç illüzyonu Hükümveren Büyük Çekiç için 5 Yeni illüzyon 5 İkili Kafatası Ayırıcı Çekiç illüzyonu 5 İkili Kafatası Ayırıcı Çekiç ve Kalkan illüzyonu 5 İkili Kafatası Ayırıcı Çekiç ve Kutsanmış Kitap illüzyonu 5 Gürz ve Kalkan illüzyonu 3 Portre çerçevesi 6 özel tablo 1 yeni premium kozmetik öğe NOT: Warhammer: Vermintide 2 - Savaşçı Rahip Kariyerini satın aldığında oyun içi mağazada harcayabileceğin 325 Şiling (oyun içi para birimi) alacaksın.