Warhammer: Vermintide 2 - Taal's Huntsman
Taal'ın Avcısı koleksiyonu, Markus Kruber için iki premium kozmetik öğe içerir: Kahinin Takkesi başlığı ve Kral Taal'ın Müjdesi skin'i. Kozmetik öğeler, Markus Kruber'in Avcı kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Kahinin Takkesi - Başlık Bilindiği üzere Canavarların Rüzgarı Ghur'la işbirliği içinde olanlar ya da koyun eti yahnisine düşkün olanlar giyer. Kral Taal'ın Müjdesi - Skin Canavarların Efendisi'ne mutlak sadakat içinde olanların krallara layık giysisi.