Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer
Sienna Fuegonasus için yeni bir kariyer Ölüm Büyücüleri her emri yerine getirmek için ölüleri diriltirler. Kız kardeşi Sofia ile girdiği savaş sonrası Kara Büyüye kapılan Siena, şimdi düşmanlarına ölümü bahşetmek için ruh hırsızı asası ve büyülü orağı ile iskelet grubunun başında savaşa gidiyor. Büyülü Orak ile düşmanları delip geç ve Ruh Hırsızı Asası ile onların yaşam özlerini bitir Yanında savaşmaları üzere bir iskelet alayı oluşturmak için Kara Büyüye başvur Yeni bir kariyer becerisi ve yetenek ağacıyla Ölüm Büyücülüğü sanatlarında ustalaş Özel karakter skin'leri ve yeni replikler ile yaşamsızlık yolunu kucakla Kozmetik öğeler şunları içerir: 3 Yeni Karakter Skin'i 1 Yeni Karakter Skin'i Renk Değişimi 4 Yeni Şapka 5 Yeni Ruh Hırsızı Asası İllüzyonu 5 Yeni Büyülü Orak İllüzyonu 3 Yeni Portre Çerçevesi 6 özel tablo NOT: Warhammer: Vermintide 2 - Ölüm Büyücüsü Kariyerini satın aldığında oyun içi mağazada harcayabileceğin 325 Şiling (oyun içi para birimi) alacaksın.