Warhammer: Vermintide 2 - Light of Judgement
Yargı Işığı koleksiyonu, Sienna Fuegonasus için iki premium kozmetik öğe içerir: Candlevane Gerdanlığı şapkası ve Myrmidia Yargıcı skin'i. Kozmetik öğeler, Sienna Fuegonasus'un Ateş Büyücüsü kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Candlevane Gerdanlığı - Şapka Bu mumlar, büyücü iş başındayken her nedense erimiyor. Neden yapıldığını merak etmemek iyi olacaktır. Myrmidia Yargıcı - Skin Myrmidia'nın yargıçlarına meydan okuma, zira hükümleri nadiren lehine olur ve verdikleri ceza her zaman ateş içerir.