Warhammer: Vermintide 2 - Elithis Pilgrimage
Elithis Haccı koleksiyonu Victor Salzpyre için iki premium kozmetik öğe içerir: Canavar Avcısı Şapkası ve Helhunten’in Zırhlı Yeleği skini. Kozmetik öğeler, Victor Saltzpyre'ın Cadı Avcısı Kaptan kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Canavar Avcısı Şapkası - Şapka Nereye saklanırlarsa saklansınlar lanetli Kaos Çocuklarının izini sürmeye alışkın bir tapınak şövalyesinin şapkası. Helhunten’in Zırhlı Yeleği - Skin Ünlü ama kötü anılan ölümsüz avcısı Joseph von Helhunten'in giysisi. Ölü ya da diri, tekerine çomak sokulmaması gereken bir adam.