Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Thyrus Gormann
Thyrus Gormann koleksiyonu, Sienna Fuegonasus için premium iki kozmetik öğe içerir: Gormann'ın Kor Kafesi ve Piskoposun Kıyafeti skini. Kozmetik öğeler, Sienna Fuegonasus'un Savaş Büyücüsü kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Gormann'ın Kor Kafesi (Kurtarılmış) - Başlık Thyrus Gormann'ın başına gelenler, gizemini koruyor. Ancak savaş kıyafetinin ondan daha çok dayandığı kesin. Piskoposun Kıyafeti (Düşük Kalite) - Skin Thyrus Gormann'ın derin ama ne yazık ki çeşitlilikten yoksun bir gardırobunun olduğu söylenir. Akıllı kişiler, "bugün ne giysem" gibi zırvalara takılmaz.