Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Alarielle the Radiant
Parlak Alarielle, Kerillian için premium iki kozmetik öğe içerir: Avelorn'un Tacı ve Kıdemli Isha Elbisesi skini. Kozmetik öğeler, Kerillian'ın Hizmetçi kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Avelorn'un Tacı (Tıpkısı) - Başlık Ya da tıpkısı olduğu iddia ediliyor. Ne yazık ki Everqueen hizmetçilerinin gerçeği bariz bir şekilde çalınan tacın yerine koydukları bir şeye benziyor. Kıdemli Isha Elbisesi (Sahte) - Skin Giyen kişiyi ölümlüler diyarında Isha'nın kıdemli fanatiklerinden biri olarak gösteren giysi. Bu işe yaramadığının kanıtı değildir çünkü bazen iyileşme ancak kan döktükten sonra gerçekleşebilir.