Warhammer: Vermintide 2 - Back to Ubersreik
Back to Ubersreik, yeniden düzenlenmiş Ubersreik seviyeleriyle oyuncuları Warhammer: End Times - Vermintide'a gönderiyor. Kahramanlar Ubersreik Lodestone'u keşfettikten sonra usta ajan ve gri büyücü Olesya kahramanları bir Ubersreik illüzyonuna gönderiyor. Sigmar'ın doğum yeri olduğu söylenen Ubersreik şehri Grey Lady Pass'in ağzında bulunur ve kahramanlar geri döndüğünde her şeyin... neredeyse aynı olduğunu fark ederler. Vermintide 2'nin ikinci İndirilebilir İçeriğinde kahramanlar şehrin içinde saklı karanlık gerçeği açığa çıkarmak için kahramanlar Ubersreik'a geri dönüyor.