Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
Bu DLC'yi satın alarak etkileyici tabanca ve kılıç yeteneklerine sahip, titiz cadı avcısı Jurgen Haider'ı açarsınız. Cadı Avcıları, Eski Dünya'yı dolaşarak tüm sapkınlıklara son verir. Hem yargıç hem de cellat rolünü üstlenirler ve etraflarındaki herkese korku salarlar. En büyük düşmanları kaos, en etkili silahlarıysa şevkleridir. Uzun paltolarınızı giyin, tabancalarınızı doldurun ve Sigmar'a yakarın. Her köşeye işlemiş Kaos'un yeryüzünden temizlenmesi gerek!