Warhammer: Chaosbane Magnus Edition
“Bu oyuna dikkat edin, çok iyi bir Aksiyon RPG bu! ” – Entertainment Buddha Magnus Edition içeriğinde ana oyun, Deluxe Pack, Season Pass ve oyuna erken erişim bulunuyor. Season Pass ile oyun yayınlandıktan sonra erişebileceğin yepyeni ilave içeriğe sahip olacaksın. Deluxe Pack içeriği: _ Altın takviyesi _ 4 karakter ifadesinden oluşan paket _ Karakterler için 4 dost hayvan içeren paket Savaşların harabeye çevirdiği ve büyünün egemen olduğu bir dünyada, Kaos çetelerine karşı savaşacaksın. İster tek başına ister yerel veya çevrimiçi koop modunda dört kişiye kadar birlikte oyna, dört karakter sınıfından bir kahraman seç ve Eski Dünyanın en güçlü artefaktlarını kullanacağın destansı savaşlara hazırlan.