Sezon Biletiyle Warhammer 40,000: Space Marine 2 ek içeriklerinde tasarruf et ve dört aşama boyunca en sevdiğin Uzay Deniz Piyadesi bölümlerinden zırh, silah e Şampiyon görünüş eşyaları elde et. İçerik yayınlandıktan sonra mağazadan veya oyun içinden indirilebilir. Mevcut Olan: - Ultramarines Cosmetic Pack - Dark Angels Chapter Pack - Salamanders Champion Pack - Raven Guard Cosmetic Pack - Imperial Fists Champion Pack - Space Wolves Chapter Pack - Blood Angels Cosmetic Pack - White Scars Chapter Pack Sezon Bileti, Ultra Edition'da ve Gold Edition'da yer almaktadır. Temel Warhammer 40,000: Space Marine 2 oyunu gerekmektedir. Bu paketi satın aldığında, içeriğinin bir kısmı özelleştirme menüsünde kilidi açılabilir hâle gelir. İlgili içeriğin kilidini, PvP ve PvE modlarında elde edilen el koyma puanlarıyla açabilirsin. Daha fazla ayrıntı için lütfen her DLC'nin açıklamalarına göz at.