Warhammer 40,000 Pack
Ünlü Krieg Ölüm Kolordusu, Rust'a doğru ilerliyor ve adanın kasvetli, savaşta şekillenmiş kararlılığını beraberinde getiriyor. Bu paket, Warhammer 40.000'in en korkusuz alaylarından birinden ilham alan, savaş yaralarıyla dolu savaş teçhizatı sunuyor. Kendilerine özgü gaz maskeli tehlikeli madde koruma kıyafetiyle donanıp adanın dört bir yanına yürüyün. Astra Militarum teçhizatının sağlam pratikliğiyle tasarlanmış Krieg Ölüm Kolordusu Sırt Çantasını omuzlayın. Krieg Ölüm Kolordusu Zincir Kılıcının kükremesini ve Krieg Av Tüfeğinin gürültüsünü serbest bırakın, Krieg Ölüm Kolordusu Depolama Konteynerleri ise üssünüzü güçlendirilmiş bir kaleye dönüştürsün. Paket şunları içerir: * Krieg Ölüm Kolordusu Tehlikeli Madde Koruma Kıyafeti – Klasik Krieg gaz maskesi ve trençkot görünümüyle Tehlikeli Madde Koruma Kıyafetinin yeniden tasarlanmış hali. Oyun içinde onarım tezgahında veya eşyayı ürettiğinizde uygulanabilir. * Krieg Ölüm Kolordusu Sırt Çantası – Hayatta kalma uzmanı asker için sağlam saha çantası. Büyük Sırt Çantası (bardaklı) görünümü, tamir tezgahında uygulanabilir. * Death Korps of Krieg Zincir Kılıcı – Zincir Kılıcı ateşleyin - vahşi bir testere görünümü. Bu görünümü tamir tezgahında veya oyunda eşyayı ürettiğinizde uygulayabilirsiniz. * Death Korps of Krieg Av Tüfeği – Gerçek durdurma gücüne sahip karanlık bir ateşli silah. Death Korps of Krieg Av Tüfeği görünümü, Pompalı Tüfeğe uygulanabilir. Bu görünümü tamir tezgahında veya oyunda eşyayı ürettiğinizde uygulayabilirsiniz. * Death Korps of Krieg Depolama Kapları – İki Krieg tarzı depolama varili. Dikey ve yatay bir varyant.