Imperium Edition oyunu, Digital Deluxe paketini ve Season Pass içerir. Season Pass oyun çıktıktan sonra gelen yepyeni ek içeriklere erişim verir. Digital Deluxe paketi: - Bir emote - Kişiselleştirilmiş ayak izi - A Merkezini özelleştirebilmen için bir dekorasyon Sen bir Engizitörsün, Imperium'un en güçlü ajanısın. The Incredible Adventures of Van Helsing'in yaratıcıları tarafından geliştirilen bu Aksiyon-RPG'de kale-manastır Martyr'i sıkı sıkı ara ve duvarlarının arkasında gizlenmiş Kaostan temizle. - İncelemeni Caligari sektöründe çok sayıda gezegende yap ve çeşitli arazilerde sürü halindeki düşmanlarla savaş. - Şiddetli ve taktiksel saldırılarla savaşa atıl: siper sistemini, yıkılabilir çevreleri, kontrol edilebilen kuleleri ve araçları kendi avantajına kullan. - Her biri tamamen farklı oynanış sunan 3 karakter sınıfı arasında seçim yap. - Dev bir yetenek ağacı aracılığıyla, eşya yaratarak ve düzinelerce farklı silahlar arasında seçim yaparak oyun deneyimini kişiselleştir. - Solo ya da yerel olarak 2 oyuncu ve çevrim içi olarak 4 oyuncuya kadar co-op modunda oyna. - Çok büyük bir görev çeşitliliği olan devamlı bir açık dünyada gez.