Warframe: Oraxia Paketi
Yeni Oraxia Paketi ile Duviri'nin yüzen adalarında avınızı takip edin! Ölümcül avcı Oraxia'nın yanı sıra kendisine özel Silahlar ve Özelleştirmeler de yer alıyor. Bu Paket şunları içerir: - Oraxia - Oraxia Chelicera Miğfer - Spinnerex - Scyotid - Arachna Zırhı - Zygiella Ephemera - Scuttler Domestik Drone - 370 Platinum Bu paket hesap başına yalnızca bir kez satın alınabilir.