1000 Platinum Satın al. Platinum; Warframeler, silahlar, malzemeler, sentineller, Mod paketleri ve oyun içi Market'te yer alan diğer eşyaları almak için harcayabileceğin oyun içi para birimidir. Ayrıca, atölyende yapımı süren eşyaların yapımını Platinum kullanarak hızlandırabilirsin. Nadir Mod İçeriği: - Seeking Fury – Şarjör doldurma hızını ve delme mesafesini artıran nadir bir mod.