Warface "Soygun" Sürümü
Muazzam bir durdurma gücüne sahip bir ikincil silah, bir dizi kullanışlı tüketilebilir ve premium oyun içi para birimi içeren "Soygun" paketini satın al. Pakette şunlar dahildir: - Heat S&W M&P R8 - 1000 х Heat Sis Bombası - 500 Kredi Krediler, Warface'deki premium oyun içi para birimleridir. Silahlar, zırhlar, takviyeler, tüketilebilirler ve çok daha fazlasını satın almak için kullanılabilir.