Warface - Sarı Hükümdar Sürümü
Tarafına öfkeli ejderhalar çağır ve düşmanlarını küle çevir! Ejderha altını da senindir. Bu sürüm şunları içerir: - "Warface" taban oyunu - Altı "Sarı Hükümdar" serisi silah - 2000 Kredi "Sarı Hükümdar" serisi silahlara şunlar dahildir: - ACR taarruz tüfeği - Fabarm STF 12 Kompakt pompalı tüfek - ACR CQB hafif makineli tüfek - AS50 keskin nişancı tüfeği - Desert Eagle tabanca - Ultra Denizci bıçağı Kredi Warface'de premium bir oyun içi para birimidir. Silah, zırh, takviye, tüketilebilirler ve çok daha fazlasını almana izin verir.