Warface - Godfather Lüks Paket
İntikam soğuk yenilen bir yemektir... ve bu da senin çatal bıçağın. Paketin içindekiler: - Dört "Godfather" serisi silah - 1000 Kredi Godfather serisi silahlar: - AK-47 taarruz tüfeği - Thompson M1928 hafif makineli tüfek - Winchester 1887 pompalı tüfek - AWM keskin nişancı tüfeği Kredi Warface'de premium bir oyun içi para birimidir. Silah, zırh, takviye, tüketilebilirler ve çok daha fazlasını almana izin verir.