Warface - Elzem paket
Düşmanlarından kaçmak ve üstün gelmek için ihtiyacın olan her şey burada. Paketin içindekiler: - Altın Taktiksel Balta - 600 Kredi Kredi Warface'de premium bir oyun içi para birimidir. Silah, zırh, takviye, tüketilebilirler ve çok daha fazlasını almana izin verir.