Warface - Cosa Nostra Paketi
Onlara reddemeyeceği bir teklif yap! Paketin içindekiler: - "Godfather" Desert Eagle tabanca - 600 Kredi Kredi Warface'de premium bir oyun içi para birimidir. Silah, zırh, takviye, tüketilebilirler ve çok daha fazlasını almana izin verir.