Warface: Clutch — "Leprikon Altını" paketi
Aziz Patrick Günü'nü bu eşsiz Paket ile kutlayın! Paket içeriği: 500 Kredi 2000 parça Av Bıçağının “Yonca” versiyonu “Dört Yapraklı Yonca” başarımı Not: Bu paket sınırlı süreli bir tekliftir.