Warface: Clutch - 2800 Kredi
Bu seti satın alınca, 2500 Kredi, 300 de bonus Kredi alırsın. Krediler Warface: Clutch'ın oyun içi para birimidir. Bunlarla silah, zırh, destek, sarf öğesi ve çok daha fazlasını alabilirsin.