War Thunder - "Wings of Victory" Bundle
Bu paket şunları içerir: Dolgushin's La-7 Pack; Golovachev's Yak-9M Pack; Prendergast`s Spitfire FR Mk.XIVe Pack; John Plagis' Spitfire Mk. IXc Pack; George Bostwick's P-47M-1-RE Thunderbolt Pack; Ray Wetmore`s P-51D-10 Pack. Tüm premium taşıtlar artırılmış Araştırma Puanları ve Gümüş Aslan almanıza olanak tanır ve tüm mevcut modifikasyonlarıyla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyunda Altın Kartallar için de satın alınabilir), belirli sayıda gün boyunca savaşlarda daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, birinci sınıf araçlardan gelen bonuslarla toplanır! Aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız veya bu paketten zaten araca sahipseniz tazminat sağlanmaz!