War Thunder - USA Pacific Campaign Pack
Tarihi olaylara dayalı bu savaş, Pasifik Cephesi'ndeki savaşlarda ABD Donanması'nda bir pilot olarak Japon İmparatorluk Hava Kuvvetleri'ne karşı savaşmanıza olanak tanıyor. Bu savaşla birlikte şunları da alacaksınız: YP-38 uçağı; İki haftalığına özel hesap; 850 Golden Eagles. Golden Eagles özel hesap ve diğer ek içerikler için harcanabilecek oyun içi para birimidir. Diğer ek içerikler: özel makineler, daha hızlı mürettebat geliştirme, hangarda ilave alan ve rezerv uçaklar. Bu birim, diğer bir oyun için para birimi olan Silver Lions ile de değiştirilebilir. Premium hesapla (oyun içinde Golden Eagles karşılığı alınabilir) daha fazla RP ve belli sayıda gün karşılığında her savaşa için Silver Lions kazanacaksınız. Not! Eğer aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız yada bu paketten bir araca zaten sahipseniz herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.