War Thunder - Snail Gastropodsky Pack
Bu Paket içerir: 5000 Altın Kartal 30 günlük premium hesap Benzersiz başlık: "Future belongs to the Snail" Benzersiz çıkartma: "Snail Gastropodsky" 2999.99 yılındayız. Benim adım Salyangoz. Dünyam savaş ve gök gürültüsünden ibarettir. Bir zamanlar sıradan bir salyangozdum. Haklı davanın peşinde kabuklu bir karındanbacaklıydım. Ele geçirilecek noktalarımız alındıkça her birimiz farklı şekillerde yıkıldık. Ben mi deliydim yoksa ben hariç herkes mi deliydi? Anlamak imkânsızdı. Hem yaşayanlardan hem de ölülerden yavaşça sürünen benim. Kızıllar peşime düştü, koruyamadığım o Maviler bana musallat oldu. Şimdi bu çorak toprakta yalnızca tek bir içgüdüyle hareket ediyorum: D noktasını korumak.