War Thunder - Senrai Maidens: Usagi Pack
Bu paket şunları içerir: - Type 90 (B) (Senrai Maidens) (Seviye 7, Japonya); - 2500 Altın Kartal; - 20 günlük premium hesap. Eşsiz kamuflaj: "Usagi" Eşsiz portre: "Usagi" Eşsiz ünvan: "Fan of Usagi" Eşsiz çıkartma: "Usagi" Lütfen unutma! Senrai Maidens karakterleri oyuna eklenmemiştir. Araçların yanındaki resimlerde görünmelerinin nedeni tamamen görsel amaçlıdır. Bu paketlerdeki eşsiz araç kamuflajları kurgusaldır. "Customization of Vehicles" ayarlarında "Show content in the battle: Except fictional" seçeneği etkinleştirilirse bunlar diğer oyunculara benzer araçlar için tarihi kamuflajlar olarak görünür ancak karakteristik dış özelleştirme unsurları korunur. Tüm premium araçlar, daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanmanıza olanak tanır ve mevcut tüm modifikasyonlarla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyunda Altın Kartal karşılığında da satın alınabilir), belirli sayıda gün boyunca savaşlarda daha fazla Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, premium araçlardan gelen bonuslarla birikimlidir!