Gaijin Distribution KftAksiyon ve macera
Bu Paket şunları içerir: Type 90 (B) (SM) (Kademe 7 Japonya) 20 günlük Premium hesap 2.500 Altın Kartal Benzersiz kamuflaj: "Usagi" Benzersiz portre: "Usagi" Benzersiz ünvan: "Fan of Usagi" Benzersiz çıkartma: "Usagi" Paketteki aracın mürettebatı için benzersiz seslendirme Senrai Maidens'tan neşeli ve durdurulamaz Usagi, kendi özelleştirilmiş Type 90 aracına komuta ediyor: Hız ve ateşin müthiş bir kasırgası. Düşmanlarının yüzüne gülerek cesurca, hızlıca ve gerçek bir tutkuyla hareket eder. Usagi savaşa girdiğinde savaş alanı enerjiyle dolar. Yaptığı her saldırı neşeli bir meydan okuma gibi çınlar! Type 90, tüm modern AST'lerin yeniden doldurma süresini geçmesini sağlayan çok etkileyici 4 saniyelik bir otomatik doldurucuya sahip, oldukça benzersiz bir ana muharebe tankı tasarımıdır. Gelen mermilere karşı en güçlü korumayı sunmasa da Type 90 modern araçların büyük çoğunluğunu geride bırakarak bunu çok etkileyici hareket kabiliyetiyle telafi eder. Ayrıca bir lazer menzil bulucu ve termal nişangaha sahiptir, bu da 120 mm topundan uzun menzilde isabetli ve hızlı bir şekilde saldırı yapmanı sağlar. Lütfen dikkat! Senrai Maidens karakterleri oyuna eklenmemiştir. Araçların yanındaki resimlerde görünmelerinin nedeni tamamen görsel amaçlıdır. Bu paketlerdeki eşsiz araç kamuflajları kurgusaldır. "Customization of Vehicles" ayarlarında "Show content in the battle: Except fictional" seçeneği etkinleştirilirse bunlar diğer oyunculara benzer araçlar için tarihi kamuflajlar olarak görünür ancak karakteristik dış özelleştirme unsurları korunur. Dilersen varsayılan kamuflaja da geçebilirsin. Dikkat! Aynı aracı ya da pakette zaten sende olan bir aracı içeren 2 farklı paket aldığında iade yapılmaz!