War Thunder - Senrai Maidens: Ling Pack
Bu Paket şunları içerir: MBT-2000 (SM) (Kademe 7 Çin) 20 günlük Premium hesap 2.500 Altın Kartal Benzersiz kamuflaj: "Ling" Benzersiz portre: "Ling" Benzersiz ünvan: "Fan of Ling" Benzersiz çıkartma: "Ling" Paketteki aracın mürettebatı için benzersiz seslendirme Senrai Maidens'tan hızlı ve isabetli Ling, özelleştirilmiş MBT-2000 aracıyla savaşa liderlik ediyor: Güç ve çevikliğin mükemmel dengesi. Düşmanlarına tepki verme fırsatı tanımadan yıldırım gibi saldırır. Ling için hız zaferdir; tereddüt ise yenilgidir. MBT-2000, Type 90-IIM tasarımına dayanan Çin-Pakistan ana muharebe tankının bir ihracat versiyonudur. Bu araç yüksek hareket kabiliyeti, modern bir atış kontrol sistemi ve otomatik doldurucuyla donatılmış güçlü bir 125 mm topu bir araya getiriyor. Tank, en yaygın mermilere karşı güvenilir koruma sağlayan bir kompozit zırh ve erken nesil bir patlayıcı reaktif zırh ile donatılmıştır. Lütfen dikkat! Senrai Maidens karakterleri oyuna eklenmemiştir. Araçların yanındaki resimlerde görünmelerinin nedeni tamamen görsel amaçlıdır. Bu paketlerdeki eşsiz araç kamuflajları kurgusaldır. "Customization of Vehicles" ayarlarında "Show content in the battle: Except fictional" seçeneği etkinleştirilirse bunlar diğer oyunculara benzer araçlar için tarihi kamuflajlar olarak görünür ancak karakteristik dış özelleştirme unsurları korunur. Dilersen varsayılan kamuflaja da geçebilirsin. Dikkat! Aynı aracı ya da pakette zaten sende olan bir aracı içeren 2 farklı paket aldığında iade yapılmaz!