War Thunder - Japanese Pacific Campaign
Tarihi olaylara dayalı bu savaş, Pasifik Cephesi'ndeki savaşlarda Japon İmparatorluk Hava Kuvvetleri'nde bir pilot olarak ABD Donanması'na karşı savaşmanıza olanak tanıyor. Bu savaşla birlikte şunları da alacaksınız: A6M5 Ko uçağı; İki haftalığına özel hesap; 850 Golden Eagles. A6M5 Ko. efsanevi Zero deniz savaşçısının en son ve en gelişmiş modellerinden biridir. 565 km/s azami sürati ve aynı hassasiyetiyle en hızlı modifikasyondu. Çift kanatlı uçaklar dışında başka hiçbir uçak bir Zero'yu alt edemezdi, bu nedenle yatay manevralarda A6M5 Ko'nun rakibi yoktu. Golden Eagles özel hesap ve diğer ek içerikler için harcanabilecek oyun içi para birimidir. Diğer ek içerikler: özel makineler, daha hızlı mürettebat geliştirme, hangarda ilave alan ve rezerv uçaklar. Bu birim, diğer bir oyun için para birimi olan Silver Lions ile de değiştirilebilir. Premium hesapla (oyun içinde Golden Eagles karşılığı alınabilir) daha fazla RP ve belli sayıda gün karşılığında her savaşa için Silver Lions kazanacaksınız. Not! Eğer aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız yada bu paketten bir araca zaten sahipseniz herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.