War Thunder - 7500 (+2500 Bonus) Golden Eagles
Altın Kartal, oyun içi para birimimizdir, Altın Kartal ile alabilecekleriniz Premium araçlar. Premium hesap - Her savaşta kazanılan Araştırma Puanı ve Gümüş Aslan miktarını belirli bir süre boyunca artırır, ayrıca, bu bonuslar Premium araç bonuslarının üzerine eklenir. Gümüş Aslan takası. Ağaçtaki araçları daha çabuk almak için ücretsiz Araştırma Puanı dönüşümü. Araç modifikasyonları. Yedejker - savaş içerisinde yok edilmiş bir aracı tekrar kullanmanızı sağlar(Sadece arcade/basitleştirilmiş savaşlar modu). Ekstra mürettebat slotları. Mürettebat tecrübe puanı dönüşümü. Araçlarınızın görünümünü özelleştirmeniz için çıkartma ve kamuflajlar. Mağazada satılan Ganimet ve Booster’lar.