War Robots
War Robots dev savaş robotlarına odaklanan taktiksel bir aksiyon oyunu. Küresel çaptaki PvP savaşlara katıl, pusular kur, rakiplerini manevra kabiliyetinle alt et ve akıllıca pozisyon alarak savaşın akışını değiştir. Yok et. Ele geçir. Geliştir. Daha güçlü hâle gel ve War Robots'un çevrimiçi dünyasında yeteneğini göster. SAVAŞÇINI SEÇ Kendi tarzını bulabilmene olanak tanıyan, eşsiz tasarımlara ve güçlere sahip 50'nin üzerinde robot. KİŞİSELLEŞTİR Robotları kendi seçtiğin silahlarla, modüllerle, pilotlarla ve dronlarla donat. En sana hitap eden kombinasyonu bul ve neler yapabileceğini herkese göster. NASIL İSTİYORSAN ÖYLE OYNA Balistik füzeler, plazma topları ve ağır pompalılar gibi silahlardan oluşan devasa silah seçkisini kullanarak ez ve yok et, savun ve koru, veya düşman üzerinde baskı kur. DİĞERLERİYLE BİRLİKTE SAVAŞ Diğer oyuncularla ekip ol. Güçlü bir klana katılarak güvenilir takım üyeleri (ve yeni arkadaşlar) bul veya kendi klanını kendin kur. ÇOK SAYIDA OYUN MODU Klasik Fener Saldırısı modunu dene. Arena veya Anarşi gibi özel modlarda kendi başına hareket et. Veya PvE savaşlarda sınırlarını zorla. HİKÂYEYİ KEŞFET War Robots dünyası her güncellemeyle birlikte daha da büyüyor ve topluluğumuz da yardım etmeye her zaman hazır. Çevrimiçi oynanır. Seçeneğe bağlı oyun içi satın almalar içerir.