MY.GAMESAtıcı
War Robots: Frontiers’taki yeni içeriklerde harcanmak üzere 550 Warpreal (500 + 50 Bonus) içerir. Bu oyun-içi para birimini kullanarak Savaş Biletini yükseltebilir, kozmetik ve özelleştirme amaçlı öğeler alabilirsin. Yükleme yap ve Wild Ten’de tarzını konuştur!