War Robots: Frontiers’taki yeni içeriklerde harcanmak üzere 1425 Warpreal (1250 + 175 Bonus) içerir. Bu oyun-içi para birimini kullanarak Savaş Biletini yükseltebilir, kozmetik ve özelleştirme amaçlı öğeler alabilirsin. Yükleme yap ve Wild Ten’de tarzını konuştur!