War Mongrels
War Mongrels, II. Dünya Savaşı'nın doğu cephesinde geçen izometrik gerçek zamanlı bir taktik oyunudur. Karanlık, büyüleyici bir hikayeye sıkıca yerleştirilmiş gizli unsurlarla dolu dinamik ve taktiksel bir oyun! Kendi başınıza veya çevrimiçi arkadaşınızla oynayın. Karanlık, büyüleyici bir hikayeye sıkıca yerleştirilmiş taktiksel unsurların, maceranın ve gizliliğin iyi bir karışımından hoşlanıyor musunuz? Bunun, cevabı açık olan bir soru olduğunu hissettik ve bu yüzden sizlere bu deneyimi hazırladık ;) Her görevde farklı taktikler deneyin. Düşmanların dikkatini dağıtın veya yıkılan binaların parçalarını başlarına atın. Etkileşimli ortam, keşfetmeniz için birçok taktiksel seçenek sunar. Fark mı edildiniz? Silahınızı çekin ve çıkış yoluna doğru ateş ederek kaçın! Bir arkadaşınızla güçlerinizi birleştirin ve oynarken melezler takımını kurun! Her karakterin yolculuk sırasında kullanabileceği kendi kişiliği, geçmişi ve becerileri vardır.