War Hospital
Yıl 1918. Siz, Birinci Dünya Savaşı kâbusunun ortasında bir sahra hastanesinin komutasını almak üzere görevlendirilmiş emekli İngiliz savaş doktoru olan Binbaşı Henry Wells'siniz. Personel ve ekipman sıkıntısı çeken hastane, Batı cephesindeki çok sayıda asker için son umuttur. Başlıca hedefleriniz ekibinizin moralini yüksek tutmak ve tedavi ettiğiniz askerlerle cephe hattını güçlendirmektir. Bunu yapmak için, her muharebe sonrası yaralı düşen çok sayıda askeri barındıracak şekilde hastaneyi yönetmelisiniz. Hastaları tedavi etmeye başlamadan, ameliyatlarını planlamadan veya kaderlerine terk etmeden önce önceliklerinizi belirleyerek hastaları kabul ettiğinizden emin olun... Sürekli artan ihtiyaçlara rağmen kaynaklar sınırlı... Ahlaki açıdan zor kararlar vererek her duruma uyum sağlamayı öğrenin. Yapılarınızı nasıl geliştireceğinize karar verin ve savaş tıbbına uygun en son teknolojileri kullanın. - Ölümü değil, yaşamı kutlayan bir savaş oyunu. - Tarihin en kanlı savaşlarından birinin imtihanları ve zorlayıcı mücadeleleri ile yüzleşin. - Personelinizi, görevlerini ve yorgunluklarını siz yönetin. Doktorlar, hemşireler, mühendisler... Kimi işe alacağınıza siz karar verin. - Oyununuzun gidişatı üzerinde gerçek bir etkisi olan anlatı seçimlerini yapın. - Olası ihtiyaçları karşılamak için araştırma ve iyileştirme fırsatlarını kullanın. - Daha otantik bir sürükleyicilik katmak amacıyla İmparatorluk Savaş Müzesi'nin desteğiyle geliştirilen bir oyun.