War Hero Pack
40'lar bir savaş kahramanı olmadan eksik kalırdı. Vito bu rolü War Hero indirilebilir içerik paketinde çok iyi oynuyor. 2 askeri stilde aracı sürün ve tüm hava şartlarında üstün yol tutuşunu hissedin. Vito, eksiksiz üniforma ve kışla elbisesi dahil olmak üzere 2 adet yeni, askeriyeden ilham alan takım içinde şık gözüküyor.