Wall Papers 2
GALLERY ve Yükleme ekranları için 10 duvar kağıdı ekle. Eklenen duvar kağıtları: Anime Wallpaper 8~17 Duvar kağıdı, GALLERY' de Wallpaper seçilerek eklenebilir.