Wake Up, Lia!
Duygularla şekillenen etaplarda geçen bu yandan kaydırmalı macerada, Lia'nın kâbuslarını geride bırakmasına yardım et! Wake Up, Lia! akran zorbalığından mustarip kabuslarda geçen, hikâye odaklı bir 2D hassas platform oyunu. Lia olarak, kayıp anılarını ve kimliğini geri kazanmak için 20 el yapımı aşamada ölümcül tuzakları birer birer aşman gerekecek. Duygusal hikâye anlatımını, zorlu oynanışı ve atmosferik müzikleri bir araya getiren; travma, dayanıklılık ve yeniden doğuş üzerine kurulu samimi bir yolculuğa çıkmaya hazır ol! İster tek başına oyna ister yerel eşli oyun modunda arkadaşınla takım kur!