Voyeur Pack IV
Bu ücretsiz paket, partnerinizin ek DLC içeriği indirmesi durumunda co-op oyununuzun devam etmesine yardımcı olacaktır. Bu ücretsiz paket herhangi bir DLC içeriğine erişmenizi sağlamaz, ama co-op oyunlarınızda tam uyum sağlar. Ayrıca, Saints Row IV’e gösterdiğiniz destekten ötürü ücretsiz olarak dahil ettiğimiz bu kıyafet paketini lütfen kabul edin.