Voyage: Xbox Edition
Voyage, paylaşılan keşif özünü yakalayan sinematik bir macera oyunudur. İster tek başına, ister başkasıyla birlikte oyna, macera uzun zaman önce unutulmuş bir geçmişin cevaplarını arayan iki hayatta kalanın etrafında döner. Bir maceraya atılın, bir sırrı ortaya çıkartın ve eve dönüş yolunu birlikte bulun. * Paylaşımlı deneyim - İki hayatta kalana rehberlik etmek için tek başına ya da arkadaşınla çalış ve kusursuz işbirliği tecrübesiyle Voyage dünyasını keşfet. * El Yapımı – Voyage ın el ile çizilmiş ortamlarında kendini kaybet. * Kelimesiz anlatı - Gizemli, sözsüz bir yolculukta cevapları ara. * Şiddetsiz - Şiddetin de üzerinde bir keşif vurgusu ile Voyage, herkes için eğlenceli olabilir. * Erişilebilir kontroller - Klavye, oyun kumandası, fare ve dokunma gibi özelleştirilebilir giriş yöntemleri. * Sürükleyici ses algısı - Müzik ve ses Calum Bowen’dan; beste ise Snipperclips, Pikuniku ve Lovely Planet’ten.