Void Source & CrushBorgs bundle
CrushBorgs NES estetiğine sahip, otantik 8-bit chiptune içeren, eski tarz tek oyunculu "Koş ve Silah" platform oyunu. Void Source Klasik çok yönlü (360°) shoot 'em up. UFO'nuzla tehlikeli düşmanların olduğu tehlikeli ortamlarda ilerleyin ve devasa bölüm sonu canavarlarını alt edin!