Visions of Mana Demosu
Visions of Mana demosu Visions of Mana demosunda hikâyenin, savaşların ve keşfin bir kısmını deneyimle *Bazı içerikler oyunun çıkış sürümüyle farklılık gösterebilir. ■ Demoyu oyna ve tam oyun sürümünde 3 adet silah kazan: ・Gladius (Val için küçük kılıç) ・Falx (Val için büyük kılıç) ・Horn Lance (Val için gönderli silah) *Bu silahlar yeni bir oyun başlatarak ve 1. Bölüm'e kadar ilerleyerek edinilebilir. *Bu bonus eşya, oyunda ilerleyerek de elde edilebilir. Belirtilen silahlar tam oyun sürümünde sınıfların kilidi açıldıkça kuşanılabilir: *1. Bölüm'de Val oynanabilir olduğunda "Gladius" kuşanılabilir. *Sınıfını Wind olarak değiştirebildiğin zaman "Falx" kuşanılabilir. *Sınıfını Moon olarak değiştirebildiğin zaman "Horn Lance" kuşanılabilir. *Bu içerikleri edinmek için sistemde demonun kayıt verileri bulunmalıdır. *Demodaki içerikler daha tatmin edici bir deneyim sunmak adına azaltılmıştır ve ilerlemeler tam oyun sürümüne aktarılmaz. *Bu içerikleri edineceğin zaman lütfen oyuna başlamadan önce en son güncellemeyi yüklediğinden emin ol.