VIP Kartı
Tüm GRID 2 çevrimiçi çok oyunculu modların ve üç çarpıcı aracın kilidini aç ve GRID 2 VIP Kartıyla özetleri doğrudan YouTube'e** yükleme fırsatını yakala.*Paket içindekiler: Honda NSX RAlfa Romeo GiuliettaDodge Challenger SRT8**Xbox 360 Sabit Disk gerektirir.*Zaten bir VIP Kartı kodunuz varsa satın almanız gerekmez.