Violet Wisteria
Büyülü bir kahraman ol, kılıcını savur ve paralel zamanlarda paralel evrenlerde kötülüğe karşı savaş! 80'li ve 90'lı yıllarından Japon fantezi platform oyunlarının tarzına geri dönüyoruz. Cesur kahraman Wisteria Asagiri olarak bir maceraya atılacak ve dünyayı, Higher Realm'i ve Under-Realms'i kara büyücü Maskandes'ten kurtaracaksın! Violet Wisteria, eşsiz üç renkli saldırı sistemine sahip yana doğru ilerlemeli bir aksiyon platform oyunudur. Hızlı ve doğru tepki vermeni gerektiren bu sistem, Wisteria'nın düşmanının rengine göre kılıcını kullanmasına imkân tanır. Sadece doğru renkli saldırılar düşmana hasar verir. Hepsinin sonunda heyecan verici bir bölüm sonu canavarı bulunan 8 adet özenle tasarlanmış bölümdeki her bir düşmanın rengi tamamen rastgele olarak belirlenir, bu yüzden oyuncu daima tetikte olmalıdır! Havada süzülen adalardan ferahlatıcı ormanlara, yok edilmiş şehirlerden kozmosun uçlarına kadar birçok farklı boyuta seyahat edecek ve kılıcınla barışı ve adaleti yerine getireceksin!