Vikings Pinball
Eğlenceli langırt tarzı savaşlar. Kutsal Roma İmparatorluğu'nun askeri kamplarına saldırın ve lejyonerleri ezin. Mümkün olduğunca fazla hasar vermek için doğru yörüngeleri seçin. Düşmanları vurun, varilleri havaya uçurun ve para toplayın. Haritayı bu tembel kemiklerden kurtarın!